معرفی سیستم های تجارت الکترونیک

سلام به همه

خوب در این پست می خوام درباره سیستم های کسب درآمد توضیح بدم.در کل چند سیستم مختلف برای بازاریابی در ایران وجود داره:

 

1-سیستم های کلیکی:بعد از ثبت نام در سایت یک سیستم کسب درآمد کلیکی به شما یک سری کد جاوا داده میشه ,شما باید این کدها رو در متن قالب سایت یا وبلاگتان قرار دهید.وقتی که صفحه ایی حاوی این کد را در مرورگر باز کنید یک بنر ملاحظه می کنید.

ابعاد بنر بستگی به کد جاوایی که استفاده می کنید دارد معمولا این سیستم ها برای هر اندازه بنر یک کد جاوا می دن که انتخاب اینکه چه بنری رو تو سایتتون نمایش بدید با شماست.

بعد از نمایش محصولات در سایتتون اگر بازدیدکننده سایت شما روی اون بنر کلیک کنه به سمت یه سایت فروشگاهی فرستاده میشه و سیستم به شما برای این کلیک مبلغی بین 20 تا 100 تومان پرداخت میکنه که در سیستم های کلیکی مختلف فرق میکنه.درآمد شما در این روش کسب درآمد بستگی به تعداد کلیکهایی داره که بازدیدکننده های سایت شما روی تبلیغات انجام میدن.

 

معایب:

1-به خاطر اینکه عده ایی از بازاریابها از روشهای غیر متعارف برای بالابردن آمار کلیک های خود استفاده می کنند,این سیستمها هم از تعداد کلیکها کم می کنند.البته اونا همیشه میگن که با شما صادق هستند و هیچ کلکی در کارشون نیست!!!

 

2-با مبلغی که در این روش به شما به عنوان یه بازاریاب پرداخت میشه(یه ازای هر کلیک) شما به حق واقعی خود نمی رسید و سود اصلی به شرکت ها و سیستم میرسه و در کل وقت تلف کردنه و برای همین بیشتر توضیح نمیدم ,این روش رو بی خیال بشید.سیستم های کلیکی زیادی برای نام بردن هست ولی از اونها نام نمی برم ,در اینجا روی صحبت من کلا سیستم های کلیکه

 

 

2-سیستم کسب درآمد پورسانتی: در این روش هم بعد از اینکه در سایت ثبت نام کردید به شما کد جاوا میدن,شما این کد رو تو متن قالب سایت یا وبلاگتون در جای مناسبی قرار میدید.

اگر بازدیدکننده سایت شما روی این تبلیغات کلیک کنه به سمت یه سایت فروشگاهی هدایت میشه حالا اگر این بازدیدکننده اون محصول یا هر محصول دیگه رو خرید کنه,این خرید به نام شما ثبت میشه و درصدی از سود بین 5 تا 75 درصد به شما پرداخت میشه !!!

 

درصد سود هر کالا رو سیستم تایین میکنه و بعد از اینکه پورسانت شما به حد نصاب پرداخت رسید اون رو به حساب بانکی شما می ریزن.

 

سیستم های پورسانتی خودشون به دو دسته تقسیم میشن:

 

سیستم های واسطه ایی:در این روش فروشنده کالا می آد عضو اون سایت کسب درآمد میشه ,بعد یک سری افراد هم به عنوان بازاریاب در این سیستم عضو هستند,بازاریاب ها برای محصولات فروشنده ها مشتری پیدا میکنن و برای هر مشتری درصدی از سود رو دریافت میکنن,اما باید درصدی از درآمد بازاریاب رو سیستم بر میداره مقداری بین 5 تا 10 درصد.مثلا اگر شما 100 هزار تومان درآمد کسب کرده باشید سیستم 5 هزار تومان برای خودش بر می داره و بقیش رو به حساب بانکی شما میریزه.

 

تعداد این سیستم ها ( یعنی سیستم های کسب درآمد واسطه ایی) زیاده و نام های خیلی معتبر هم در بین اونها دیده میشه.در پستهای بعدی چند سایت معتبر معرفی می کنم.

 

درسته که این سیستم ها مبلغی رو از شما میگیرن ولی امکانات خوبی برای کسب درآمد دارن و حتما از این روش استفاده کنید.

 

 

سیستم های  بدون واسطه : در این روش فروشنده کالا یه سایت اینترنتی داره و توی این سایت محصولاتش رو به فروش میرسونه,به عنوان قسمتی از امکانات این سایت قسمتی رو داره برای بازاریابی و کسب درآمد.

 

افراد میان عضو میشن و محصولات اون فروشنده رو تبلیغ می کنن و درصدی از سود رو دریافت می کنن.

در این روش فروشنده کالا و بازاریاب ها بدون هیچ واسطه ایی با هم کار می کنن.

تعداد این سایت ها نسبت به سیستم های واسطه ایی خیلی کمتره و در پست بعدی چند سایت خوب معرفی می کنم.

شما باید سعی کنید این جور سایت ها رو پیدا کنید و با اونها کار کنید.

 

به جز روش قرار دادن کدهای جاوا این سیستم ها روشهای دیگه ایی هم دارن برای معرفی محصولات مثل لینک باکس ها – لینک مستقیم به محصولات در سایت فروشگاهی – آراس اس خوان – جستجوی تبلیغاتی – راه اندازی پورتال فروشگاهی(پولی یا رایگان)

 

تا اینجا امدیوارم تا حدی قضیه براتون روشن شده باشه دیگه انتخاب نوع سیستم با شماست ولی توصیه من اینه که در چند سیستم و سایت کسب درآمد پورسانتی مختلف عضو بشید و کار کنید.

در پست بعدی چند سایت معتبر ایرانی برای بازاریابی و کسب درآمد معرفی می کنم.

 

در مورد کدهای جاوا و روش استفاده از اونها به طور کامل بعدا توضیح میدم.


دوباره به این وبلاگ سر بزنید,با اشتراک رایگان در خوراک RSS از به روزرسانی این وبلاگ خیلی سریع آگاه میشوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد