لوازم جنسی - لوازم زناشویی - بهداشت جنسی

این مسئله جنسی هم واقعا مشکلی شده ها یکی میگه باید دربارش حرف زد یکی میگه اصلا ساکت حرف نباشه نظر شما چیه؟؟؟


دانلود فهرست محصولات جنسی موجود در بازار ایران که همگی مجوز فروش دارن

داستان سینه

داستان سینه و داستان کردن و داستان زن و
داستان من و زن عمو و منو بکن و داستان من و داستان حمام

رو خوب خونده بود

آروم اومد نشست رو تخت دلش آروم نمیشد


یه چیزی کم داشت هی داشت با خودش ور میرفت


تصمیم خودشو گرفت بلند شد رفت تو وبلاگش


شروع کرد..........


داستان من و مامان.........داستان سینه و داستان کردن و داستان زن و داستان من و زن عمو و منو بکن و داستان من و داستان حمام........خلاصه ....


من خیل تو کف اونجاش و اون جاش بودم........


یه روز که ....خونه نبود زنگ زدم........


....


.........


................


..........................


اون رفت و منم بعداز چند دقیقه......


خلاصه یه خالی بندیه حصابی کرد  و دلش آروم که نشده بود هیچ حالا تازه میخواست بره سراغ عکسهای.......


راستی


فکر نمی کنی وقت این شده باشه که توبه کنی؟؟؟؟