کسب درآمد از اینترنت

شاید شما قبلاچیزهایی درباره تجارت الکترونیک شنیده باشید یا قبلا این روش کسب درآمد رو آزمایش کرده باشید و به دلایل مختلف نتونستید در این کار موفق باشید.چون راه و روش درست این کار را نمی دونستید.

پس بیایید از صفر شروع کنیم.

 

در این بخش از وبلاگ من به شما یاد می دم چطور از اینترنت درآمد کسب کنید.

 

پس به اختصار مطالبی که باید یاد بگیرید در زیر لیست کردم که در مطالب بعدی روی هر کدوم جدا گونه توضیح می دم:

 

1-انتخاب یک یا چند سیستم کسب درآمد مطمئن

2-تایین برنامه و استراتژی تبلیغات

3-شناسایی رقبا و عملکرد آنها

4-یکنواخت نیاشید

5-شناسایی گروه های هدف برای تبلیغات

6-استفاده از همه امکانات اینترنت

7-آیا برای تبلیغات هزینه کنم؟

 

در مطلب بعدی درباره موضوع اول کامل توضیح می دم,دوباره به این وبلاگ سر بزنید,با اشتراک رایگان در خوراک RSS از به روزرسانی این وبلاگ خیلی سریع آگاه میشوید.

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://p30rank.ir/?ref=9928

سلام
خوبی
من را یادت هست؟
وبت نسبت به قبل بهتر شده اما هنوز امارت به جایی که باید نرسیده
یه سایت پیدا کردم که به صورت مجانی و واقعی میتونه کمکت کنه
فقط با روزی 10 دقیقه کار کردن امارتا 300-200 تا تکون میدی
حیفم اومد که با این همه زحمت پیشرفت نکنی
ادرس را برات گذاشتم
روش کلیک کن
همه چی خیلی ساده هست
بای

حسین جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

حسین جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد